jjossann

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 22 februari 2010 13:26

.. fast det är mysigt :D

Jadu, min dag började med att jag gick upp halv 8. Kollade lite på matchen mellan Sverige och finland.. Sverige vann med 3-0. Tror jag, om det inte hände något drastikst de 5 minuterna jag inte hann se eftersom jag åkte upp till min älskade häst och böt täcke.

Igår blev det en härlig barbacka tur. Inte särskilt långt men jag tar det succesivt. Hon va så duktig. Mötte traktor och grejjer. Var dock tvungen att vända och gå in på en väg. Hon blev lite stollig :D men hon lyssna så bra!
Trava och red igenom henne så gott det gick. Flyttade henne för skänkeln över vägen och så. Hon har en sådan frambjudning ute. Så roligt, hon var lugn också!.


Har hunnit städat idag. En mäklare ska komma hit och kolla vad huset är värt. Han skulle vart här för en halvtimma sen. Vet inte om han är här nu i ofs.. Läskigt :S


Nej nu ska jag göra nått vettigt. I natt är det min sista natt själv.. btw :)<3


Ha det bäst!


Tja..

 

Ovido - Quiz & Flashcards