jjossann

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 14 februari 2010 15:00

I'm gonna make a change

For once in my life
It's gonna feel real good
Gonna make a diffrence,
gonna make it right
....
I starting with the man in the mirror
And I asking him to change his ways
No message could have been any clearer
If you want to make the world to a better place
Take a look at yourself and then make the change


                                                   
                                          


Rolig kväll igår efter lite krångel men slutade bra på alla sätt :).


Kom mer eller mindre precis hem ifrån Martin, alltid lika kul och mysigt hos han <3 Fick en halv vattenflaska på mig bara.. eller nja han fick nog hela flaskan på sig när jag tänker efter. Jag vinner alltid! Nu serrni blir det att dra till stallet, ska bara käka först..


Och förresten så är det ju alla hjärtans dag idag! Glad Alla hjärtans dag alla! :D eller hur säger man ?


Jag kommer säkert inte till stallet när det är ljust. Är alltid så seg. Men igår red jag ut i det fina vädret. Av ren timing så fick vi sällskap av Erika och Minell. Tur det, annars hade det slutat med att jag fick gå med Rutis!
Får se om jag kanske rider ut en kort bit idag med, eller på gärdet längre bort.

Jag har haft tur.. Jag har världens bästa Martin, och världens bästa Rutan :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards