jjossann

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Mysdag! ^^

Av Josefine Lindqvist - 7 augusti 2012 14:08

Då har jag ridit världens underbaraste häst Rutan och fixat i "stallet". Känner mig lite sådär goigt seg i kroppen som man alltid gör efter att ha arbetat Rut, gick till och med att arbeta henne påvägen hem från grusgropen.. inte illa för en taggad Rut!:D  Försöker att mjukgöra henne så mycket som möjligt men ändå har hon ont i ryggen. Hmm, antingen är det sadeln, eller för att hon stått såpass länge och kommer igång nu eller så är hon allmänt stel sådär.. Tar ju ett tag att bygga upp musklera! Ann- sofie red Niña, såg jättebra ut. Mina söta hästar^^

Ne nu ska jag göra iordning kaffe, duscha och sen gosa ner mig i söffa för en stund.. njuta över tystnaden nu när ingen är hemma. mmmh! Sen blir det lite häst igen..
     Förövrigt, hjälpte jag min kära bror att flytta igår, asnice lägenhet.. lite smått avis nu ju. Sen åt jag med mina snygga brudar på Katrinedalskrogen.. myspys ^^.


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards