jjossann

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 10 februari 2010 11:40

Sitter och softar liiite framför datorn såhär va.. käkar lite godis..

Okej, ne men egentligen skulle jag med till säffsen men som alltid blir det något med lilla mig som gör att jag inte kan följa med. Gick upp halv 6 och gjorde iordning allt. Men så fick jag en helvetes huveverk och fick antagligen migrän eller så var det något annat sjukt.. Fråga mig inte! Så nu sitter jag kvar här. Har en chans att komma ikapp lite med skolarbeten nu iallafall, och det är bra!


Va uppe i stallet i morse också, böt täcke på lilla tösen. Om jag hade följt med hade jag troligen glömt bort det.. oups! ^^ Har även ändrat lite på bloggens utseende.. Lite bättre i allafall :)


"Så häng dom högt, häng dom långsamt, men häng dom högt.
Jag kräver hämd.

En tidig morgon. Född till tönt.


Så lägg dig ner och sov lilla syster, bara lägg dig ner och bida din tid nu 
Jag vet du vet vad som måste ske nu, jag tror stenhårt på din plan.

Häng dom högt
Häng dom högt

När du grät på festerna, var jag aldrig bjuden dit
Du föll isär inför gästerna. Jag byggde upp dig bit för bit igen.

Bit för bit igen... "


Kent - Töntarna

mycket bra! :)

Ha det gott nu!


Hedda :)

Ovido - Quiz & Flashcards