jjossann

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 5 februari 2010 15:16

Wow! Mitt första inlägg för i Februari!  
Har varit ganska trött på allting så har inte orkat blogga, har varit mer eller mindre i en down period. Men nu börjar det ljusna! Släppte ut hästarna i förmiddags, solen sken och det var underbart.. Passade på att sitta ute och smörja tränset inför träningen i kväll.. Lika bra att göra det när det väl ska visas lite. Blir aldrig av annars. Så där fick jag i mig en del D.. E (?) vitaminer, som var väl behövligt. Min Lilla Rutan är så söt. Kunde kolla på henne i hagen hela tiden. Gumman!

Är väldigt hungrig och ska börja göra mig iordning för att dra till stallet. Träningen börjar halv fem.. Kommer säkert bli stressigt för mig sooom vanligt.. Men var med Jessie idag till hennes Zavoy, som hon har varit ifrån nu rätt länge på grund av sina jävla sjukdomar hon drar på sig^^ Lilla Persika! . Ikväll ska jag till degerförs till Krulltotten Martin, får se när jag är klar med Rut också.. Är inte alltid den som är snabb att göra saker.. Men ska göra mitt yttersta.. och det är possetivt! För jag vill ha Fredags myyyys 


Ikväll ska jag även anmäla mig till tävlingen i Botorp. LB2 ska vi starta in that case :D.

Och det ska bli väldigt kul! Men nu är det dags för mig att sticka ifrån min älskade dator!


Hade gott, gott folk :D 


Ovido - Quiz & Flashcards