jjossann

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 18 februari 2010 22:15

ahmen tjaaa!


Ne jag vet inte vad det är med mig. Är nog bara trött. Eller bara allmänt korkad.
Vem vet?


I dag gick min häst riktigt bra. Det har blivit plogat på hoppbanan så red där. Hon gick super lugnt i alla gångarter min lilla pärla!. Skrittade ut en bit också. Var rätt hårt på banan men det klarar Rut. Hon är en reko brud! vad det nu är...


Nae i morgon ska jag släppa ut hästarna så blir nog att lägga mig och plugga så gott det går till provet, lr skrivningen om Historian tills i morgon. Eller aah, tror jag skippar det och bara skriver Engelskan. Historian får jag ta vid något annat tillfälle.


En dag närmare Tisdag nu i allafall och en dag närmare söndag och tävling :)


Ha det gott!   Ignorera mina skor och mina byxor =). Men det är min Rutan! <3

Ovido - Quiz & Flashcards