jjossann

Alla inlägg under augusti 2010

Av Josefine Lindqvist - 31 augusti 2010 18:27

Hallojsan!

Är jättetrött just nu, lyssnar på Muse också.. Idag har vi haft APU i köket. Har såhär tisdagar som APU dagar och ska va på olika ställen varje gång, nästa blir Mariebergsskogen.. WieeWiie :D Skrittade ut med Rut idag, samma som igår fast en annan väg och med en annan person. Gick väl bra men allt är ju otäckt, men det löser nog sig själv efter ett tag här på lillerud. Lilla Rutan ^^.

I möra ska jag satsa på ridhuset, får gå och skriva upp mig i möra. Jag missade maten förut, de va tacos :O så jag är inte den piggaste på det heller, är vrålhungrig, men får vänta tills kl 8 ;)..


Nej nu ska jag läsa några sidor till datalektionen som jag har för mig är i morgon xD.


Hare myysigt! :D hedda

Av Josefine Lindqvist - 28 augusti 2010 10:02

Nu vetni, ska jag iväg till bjelkes och kolla jobb-braller, har ett par hemma som passade ganska bra men skulle vilja kolla om det finns några bättre. Om inte annat kanske jag hittar någon jacka :). Kul att komma hem förövrig.. eller nej, mamma och jag ryker ihop som vanligt. Kan börja undra vad problemet är.. jaja gött att åka tbx i möra i allafall :)


Lev gött, det ska jag försöka med oxå rå!

Herra!  

Av Josefine Lindqvist - 26 augusti 2010 21:57

Hej min kära blogg. Hela den här dagen har varit bra. Allt som hänt har självklart inte varit bra men jag har varit väldigt positiv och glad, kännt mig utvilad. Mitt kära internet funkar som på räls nu också! Jag trivs verkligen på Lillerud just nu, fast självklart kommer det ta ett tag innan jag kommer in i allt men det är jag ju beredd på. Haha roliga människor är jag omgiven av också, både mina kära vänner från karlskoga som till nya, om man kan säga så :D ?I möra kommer mormin och hämtar mig, kors i taket. Ska åka förbi ikea och köpa hö påsar till min älskade Rutan eftersom jag inte har några egna. åååh vad jag saknar den där hästen. Puss på Muuulen! :D <3 Ska nog ta en cykeltur med Becca i morgon när jag kommer hem, måste träffa min goa vän.. Efter att jag åkt till Rut då vill säga^^


Godnatt gott folk!

Av Josefine Lindqvist - 25 augusti 2010 13:41

Tja, skriver ett inlägg lite sent, men internetet funkar inte på min jäkla dator. Allt blir inte alltid som man tänkt sig. Förlåt :S .. Men jag trivs bra än så länge, rummet är jättemysigt. Har bra dagar också, eller gick första dagen med lektioner idag iofs. Längtar efter min lilla hästapålle men hämtar ju henne snart. Sen drar vi iväg till bergvik, just nu har vi typ traktor teori fast fattar inte riktigt vad vi skulle gå in på. Jaja..

Hare bra!

Tja

Av Josefine Lindqvist - 22 augusti 2010 21:35

Har precis duschat. Ska packa resten av det jag ska ha med mig. Väskan är tung vill jag säga^^. Hur ska jag klara mig utan Rutan tills på fredag. Pussade på henne en massa innan jag gick hem. Snuttan! Kommer sakna alla här hemme men det ska bli kul att börja nu faktiskt. Hoppas att min ångest håller sig borta bara. Det får inte förstöra en gång till!!


Nej nu ska jag lägga mig så jag inte är trött i morrn bitti, går ju inte..Skriver när jag sitter på mitt rum på lillerud i morgon. :)


Hare gött herrå!

Av Josefine Lindqvist - 22 augusti 2010 15:22

Tjenare. Har nästan precis  varit iväg och handlat lite till i morgon med mamma. Saker som jag behöver till Lillerud:). Avmaskningsmedlet (till Rutan då) fanns inte hemma på apoteket, förvånat?.. nej. Så mamma få väl försöka lösa det i morgon. Vädret var nyss grått men nu är det faktiskt sool. Men jag håller mig inne ändå. Stallet blir det senare sen. Igår kväll blev det lite spontant, jennifer, Angelica och Mimmi kom hit. Skulle egentligen vart i baracken med alla stalltjejera men det blev inte så, så de fick komma hit om de ville :D Resten vet jag inte vad de gjorde men jag tyckte det var jättekul att några kom hit! Jag har sånna söta vänner :):)<3


Nej nu ska jag packa lite.. eller ganska mycket x)


Hedda  

Av Josefine Lindqvist - 21 augusti 2010 15:08

ja, det kan man säga, en riktigt seg förmiddag.. Fast klockan är typ tre nu så eftermiddag kanske man kan säga också. Ska ta mig iväg till stallet lite tidigare än kvällen. Bra planerat va? Tänkte ta ett barbacka pass idag. Igår gick ridningen sådär, hade inte någon motivation sådär och rut var tjurig så blev bara en massa stret och bråk. Men tillslut släppte hon ganska fint faktiskt. Puss på min söta häst:)

Det är grått ute, märks att hösten är på väg :/ På gott och ont.
Det här skriver jag med små bokstäver, fast det går inte, men skitsamma vi säger det. Jag håller på att kolla en tatuering som jag vill ha. Får se hur man gör.. :S:O:D


Lev gött.

Ciao

Av Josefine Lindqvist - 20 augusti 2010 12:35

Tjenare. Sista arbetsdagen för mig igår så har segat idag bara. Rätt gött, börjar skolan på måndag så ska börja fundera på vad jag ska packa med mig. Hästen är tvungen att vara avmaskad när hon kommer dit, som tur är ska hon dit en vecka efter. Men vi köpte "Kolla masken", så vi skickade in det i förrgår, alltså Rutans bajs så fick vi svar på att hon hade blodmask som också är den vanligaste. Så får hoppas att det är i en sån period då det går att få bort äggen och allt. Annars blir det lite svårt.
Nej nu ska jag göra spindelharpan en gång, lyssna på jar of hearts ett antal om och sedan gå ut med hunden. Ska försöka vara ute i 40 minuter åtminstone :)


Hedda!
    

Ovido - Quiz & Flashcards