jjossann

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 17 februari 2010 11:06

Orkar egentligen inte att skriva, orkar heller inte åka till skolan halv ett. Eller det blir att försöka gå eller cykla.. Mina nerver rycker redan i hela kroppen efter att ha gått till och från stallet samt släppt ut dom och fixat. Jag som är lat?

Så ska jag gå till stallet och hem sen också..

Bättre blir det ju inte. Jo klart jag vill till stallet men jag har ingen ork till skolan. Jaja. Bara att bita ihop.. Det är bara det att jag ligger efter i en del saker också. Inte alltid lika bra.


Red i kanske 1 och en halv timma igår. Men hon gick bra, men kändes jobbig på nått sätt. Ridhuset var fullsmockat med folk också så väntade tills alla hade gått för att rida igenom högergaloppen som var "hej kom och hjälp mig".


Usch, saknar krullisen lika mycket idag, om inte mer.     Men har kossan Bengan hemma i allafall^^<3 Men nu ska jag se det possetivt, jag får mer gjort och jag kommer bli superglad när han kommer hem.. och det är ju bra grejer!


Ne nu ska jag skriva klart min träningsdagbok så jag kan skicka in den och även filmanalysen på Ica age.. fattar inget men det är lugnt..  hatart


Tja! 

Ovido - Quiz & Flashcards