jjossann

Alla inlägg under mars 2011

Av Josefine Lindqvist - 4 mars 2011 20:48

Hur ska man veta vad som är rätt? Kan man inte få något slags tecken, vägvisning?
Det ska jämt vara så mycket krav. "Man måste lära sig och prioritera!!". Öhm ja men vad ska man göra när man mår dåligt vad man än väljer, fast det är det man behöver för att hålla sig ovanför ytan? Jag klarar inte av att välja bort saker som jag har längtat efter och som jag verkligen trivs med. Hmm.. Jag hoppas verkligen att det löser sig med tiden. Men det tar all ork från mig, orkar inte träffa folk, vänner, knappt ta hand om hundarna hemma. Jag är en svag jävla individ som borde lära sig att le mot livet.. Jag vill lära mig att se livet possitivt. Men hur ska man börja? Allt är svart eller vitt just nu. Hur lycklig jag än är över att Rutan är hemma så plågar det mig djupt. Nej som sagt, possetiva tankar! Någon som vet hur man gör?


Lev gott... den som kan :)

Ovido - Quiz & Flashcards