jjossann

Alla inlägg under november 2012

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

  

I'm about to have a nervous breakdown.
My head really hurts.
If I don't find a way out of here,
I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.
Head on my shoulders, it's going.... berserk.
I hear the same old talk talk talk, the same old lines.
Don't do me that today, if you know what's good for you,

you'll get out of my way.
Cause I'm crazy and I'm hurt.
Head on my shoulders.. going.. berserk.
I won't apologize for acting outta line.
You see the way I am
You leave any time you can cause I'm crazy and I'm hurt.
I don't care what you fucking do
I don't care what you fucking say.
I'm sick of everything..
And I just want to... Die!

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26

Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart. 

 

Allt känns så bra med hästarna och hur vi har löst det nu. Allt kommer bli bra även om det känns lite jobbigt. Man lurar sig lite med att tro att det blir billigare att ha hästarna hemma..  Det var även mer arbete och mina stackars päron fick ta hand om dom när jag inte är hemma, dock ville dom det men blev jobbigare än vi trodde! Rutantutan får dras med oss lite mer dock, bara jag får ett jobb kan jag stå för henne själv och då blir allt bättre.. om jag får ett jobb. Söker som bara den efter ett extra jobb men det är ingen som behöver.. Blir så frustrerad !! Behöver jobba men det är ju tamefan omöjligt! Ska dock jobba lite på Mariebergsskogen och eventuellt i Svinhuset så lite pengar där men.. ändå! nee nu ska jag sluta skriva och hänga på och hämta Ami!

 

Ha de gött

Ciiiiaaao!

Ovido - Quiz & Flashcards