jjossann

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 9 februari 2010 10:54

Klarar inte dessa krav!

Nu har jag fan fått nog. Varför skolan, varför alla arbeten, varför så lite motivation? Jag orkar inte. jag mår piss nu helt enkelt. Det tar kol på mig. Det är inte det att jag är lat.. eller en liten del kanske, men jag vill orka med skolan, att lyckas med den. Men orken finns inte. Jag är ledsen varje jävla dag och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Dagarna går och går, vet knappt vilken dag det är. Allt börjar och slutar likadant. Vad är det här för helvette vi har hamnat i. Jävla jordklot va fan! Någonting måste ske för att jag ska orka det här. Ett mirakel skulle sitta fint!. Men sånna finns det ju dock inte gott om. Men jag vill bara att folk ska fatta att jag försöker verkligen.. Jag är inte bara lat liksom.. känns rätt konstigt kanske.. Hur kan man va hemma om man inte är sjuk.. jadu, det undrar jag också.. Jag är väl störd i  huvet eller nått liknande.


Hade fått  kommentarer av AnnisPannis. Va glad jag blev, längtar tills gtb horse show nu. Det ska bli så kul :D. Det har börjat bleve bättre med rut nu också, så det känns gött. Men du får gärna komma och hjälpa mig om du vill :D uppskattar jag!


Nej nu ska jag göra klart lite som jag ligger efter med. Så jag gör någon nytta!


Hedda :)

Ovido - Quiz & Flashcards