jjossann

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Josefine Lindqvist - 6 februari 2010 22:16

Har hållt allting inom mig, så när tårarna väl kommer känner jag mig svag & värdelös.. Jag tycker det hjälper att tänka, att varje enskild tår har en speciell mening & händelse. Känns som allt ont och dåligt sköljs bort.. Men tyngden från bröstkorgen och axlarna kommer jag nog få bära på ett tag.


Enkans Triumf har gjort att jag har fixat det här! Hon är min sol när det är mörkt. För varje dag märker jag hur ömt, varmt och ärligt hennes hjärta är. Hon är det bästa jag någonsin kunnat skaffa mig. Jag tackar Gud, om han nu ska finnas kan han väl göra det nurå(!), för allt det goda jag har fått i allt det onda och mörka. Jag har behövt och behöver all glädje och värma som mest nu.. Allt som trycker ner mig, gör mig ledsen och till en mer obetydlig människa ska jag skita i.. Det finns inte i mitt liv.


Jag ska försöka leva mitt liv med värde, men just nu vet jag inte hur!

Men det är mitt problem..


ska värma en kopp varm O'boy.. Det värmer vilken själ som helst!


Ha det gott!

    


& Förlåt.. att jag är som jag är.

Ovido - Quiz & Flashcards