jjossann

Alla inlägg under juni 2012

Av Josefine Lindqvist - 18 juni 2012 15:39

Tjenare!
Längesen jag skrev på min "fina" blogg, som ingen ändå läser så spelar ju ingen roll ;).
Men kände för det nu!
Sommarlov nu, vet inte om det är gött eller jobbigt. Hade jag haft ett ordentligt jobb så hade det varit trevligare.. Blir så rastlös. Lite ska jag jobba dock, jag får se det positivt. Har faktiskt (på tal om nå helt annat) kommit igång med ett hurtigare liv, får se hur länge det håller i sig. Men har joggat eller gått pw en gång per dag, tränat med hantlar/ tyngder .. Eller ett undantag är när vi satte upp stängsel till nya hagen, det blev nog med motion kan jag säga. Nu har hästarna en äng på kanske 2ha och tjocka sig på. Kommer väl rulla fram!
Ne, kommer en som ska rida Rutan om en timma, ska äta lite och fixa iordning ute i stallet innan kanske. Får se om jag får på sadelgjorden på fröken Niña, annars får jag väl rida barbacka! Det går ju det med :).

Ha det gött! Ciao! :D

Skapa flashcards