jjossann

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

17 år! :)

Av Josefine Lindqvist - 26 mars 2010 08:46

Idag är det ingen vanlig dag, fast jo men egentligen inte. Men det är min födelsedag och jag är 17 år. Känns nog ingen större skillnand om jag ska vara ärlig. Känner mig inte äns mognare, det kommer väl vid 18   . Fick lite roliga och bra saker av päronen. Skulle få lite mer ikväll, saker som kom lite efter i beställningen. Jag som inte ville ha något! Det är kul att bli överraskad.

Ridningen igår och dagarna innan det har gått käpprätt åt helvette! Är väl på grund av att hon fäller som hon sätter allt hon äger och har emot vad jag säger åt henne. Måste köpa B vitamin åt henne. Men hinner aldrig göra det. Tävlingen på Söndag kommer även den gå käpprätt åt helvette men det ska bli kul att göra henne fin i knoppar och allt. Jag ska rida programmet fullt ut även om det inte går som det går. Vi gör vårat bästa och jag ska försöka vara lugnare än Rutan, annars kommer vi nog vara mer i staketet än på banan.

Ikväll ska Martin bjuda mig på mat, så söt, sen hittar han säkert på något, som jag inte hade räknat med. Den lille jäkeln :D <3 Annars idag ska jag nog släppa Rutan i ridhuset. När hon är så här pigg går det knappt att arbeta henne. Ville Galoppa igår på hoppbanan, det gick ju inte så bra. Blir så förbannad, men det ska jag inte bli. Fast faaan vad envis och tjurig hästen kan vara ibland. Riktigt sto är vad hon är. Du brunstar hon och fäller samtidigt. Inte så roligt   <3


Jaja, nu ska jag sluta tråka ut er. Ha det gott


KramisBananis   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards