jjossann

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Josefine Lindqvist - 17 mars 2010 15:51

Jaa, vad ska man säga. Jag är fortfarande sjuk. Vill rida Rutan och komma igång med träningen igen. Men idag fick hon sista sprutan för botolismen så måste vänta att anstränga henne ännu längre. Men det får man ta. Har anmält mig till Valåsens dressyr tävling nästa söndag också. Hoppas vi har kommit igång lite tills dess. Ska bara starta LB:1 och om det går bra kanske jag efter anmäler mig till LB:3 an. Får se. Hovslagaren har varit och kollat på Rutans hovar också. Han skärde rent och tvättade med något medel. Ser redan bättre ut. Ska dit ikväll, snart, om en timma och borsta ur och sedan kladda på kära. Men orkar knappt göra något. Men det får bli bra. Hon kommer att vara jätte pigg nu. Hon brukar bli pigg efter bara två vilodagar. Hej och hå. Jag får nog släppa henne i ridhuset^^, På tal om annat än hovar alltså.. 

I natt jag drömde något som, jag aldrig drömt förut.. Nej men jag drömde något helt sjukt och otäckt. Det var vidrigt. Mår helt dåligt nu efteråt. Äkta panik dröm liksom. Blää hatart. När det var som mest spännande väcker mamma mig.. Räddande ängel   

Ingen som har en dressyrsadel till salu runt 5-6 000 kr?


Nej nu ska jag komma ikapp med lite skolarbeten. Som jag alltid säger. Men blir det något?. Neej.


Ha det gott, hedda :)


Ovido - Quiz & Flashcards