jjossann

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Josefine Lindqvist - 4 mars 2010 23:38

Torsdag kväll här nu då.. I morgon blir det stallet tidigt för att släppa ut hästarna. så€ funtar på att lägga mig och sova. Men är vrålhungrig så måste ta något att käka. Inte så hälsosamt så här sent, men är man hungrig så är man. hmm.. ganska logiskt.

Red ett barbacka pass idag. Lugn pass i skritt och trav. Lite mjukgörande bara inför i morgon då det blir träning och efter det blir det att dra på fest. Vet ej vad jag ska ha på mig.. men det löser sig ju alltid. Har ju Martin vid min sida som kan stötta mig ^^ <3 så söt är han. Bästaste i världen    .

Naej nu ska jag sovalisova. Och förresten så har jag börja kommit i kapp lite i skolan också. Det känns bara gött. Igår fikade jag, Sofie, Emelie och Jessica på stan. Tyckte det var mysigt och roligt. Borde fika mer sådär, eller äta ute mer. Synd att det kostar rätt mycket bara. Har hunnite varit på stan två gånger på två dagar med krullis också.. det hände det ena och det andra.. xD kommer nog få höra det resten av mitt liv..


Sov så gott...

Godnatt   

Ovido - Quiz & Flashcards