jjossann

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

sleeping to dream - Jason Mraz

Av Josefine Lindqvist - 26 januari 2010 11:30

vi har salami, det är så gott att ha på mackan så mmmh :) . Fast det luktar inte så gott iofs ^^. men det skiter Jossan i serrni ;).

   Salami är ju mmh, som jag precis bekräftade, men resten av dagen har inte varit så mmmh.  Eller, jag mår.. ne jag vill inte skriva så mycket personligt om mig själv här kanske. Eller egentligen, det är ju min personliga blogg, varför inte ? . Så joo, jag känner mig ganska nere för tillfället. Säkert inte bara jag som gör, det är inte det. Vill verkligen inte klaga eller tycka synd om mig själv. Men det är bara så det är just nu. Folk får klaga och irritera sig på att jag inte är i skolan, men jag har väl kanske inte samma ork som alla andra. Jag har lätt att arbete ur mig all energi och motivation. Just nu har jag ingen motivation överhuvutaget, så var det ju med det.. hmm :s.


Vill bara att solen och våren ska komma fram nu!. Orkar inte med det här jävla mörkret. Jag får ångest och gräver ner mig själv varje gång jag inte lyckas med det jag planerat liksom. Bara det att jag inte kommer iväg till skolan gör att jag nervärderar mig själv. När jag låter Rutan stå, ne jag får jättedåligt samvete. Fast, hihi, det ska jag nog inte få..Hon blir nog rätt glad!.


funderar på att sätta mig med ergonomin nu, och sedan gå ut med hunden, sedan sätta mig med det igen, för att sedan göra lite på historian, för att sedan åka till stallet :) .

Men just nu, lyssnar jag på Muse, och ska värma en kopp te eller göra o'boy ^^.. kanske  ta en goo macka lr en kaaka :D haha, då blir Jossan glad!

Kramis :)

 
 
Ingen bild

AnnisPannis

8 februari 2010 09:28

Muse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards