jjossann

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Josefine Lindqvist - 29 januari 2010 08:39

Jaså, nu har jag hunnit varit i stallet. Eller jag böt iofs bara täcke på henne och vatten, Eftersom mamma var snäll att vänta på mig med bilen :) .Jag är faktiskt glad att jag har anpassat mig så bra denna morgon. Nu är klockan 08.40 och ska med bussen 09.50 till stan med Jenfan! . Så det kommer jag ju att hinna nu  och det är suveränt. Om jag inte hade gått upp nu hade jag legat kvar i sängen och inte orkat upp. Det är lika bra att tvinga sig  upp så blir man pigg för stunden iallafall. Går ju inte runt och sover :). eller jo lite kanske.


Idag funderar jag på att rida i nya ridhuset eftersom tävlingen ska vara där. Det är ett tag kvar men bra att börja träna lite mer ordentligt nu! . Ska rida LB.2 an i så fall. Har inte riktigt någin aning om hur den är. 60 bana är det också. Jag blir lite nervös måste jag säga :) men kul!

Frågan är bara när vi betalar in min ryttarlicens och hur jag ska anmäla mig ^^ herre gud.. kavaj och vita ridbyxor är det lite ont om också. Måste höra om jag kan låna någon! :) .

Ikväll ska jag till den mysiga krulltotten Martin i degerfors, deeni :D <3  


Jaja nu ska jag äte frukost och göra mig klar. Bussar väntar ju inte.. har jag märkt ;)


Hejdå, ha en bäst Fredag nurå :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards