jjossann

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Josefine Lindqvist - 21 januari 2010 12:51

Nu ligger det till såhär att jag ska gå ut med min hund snart. Har håltimma i tre timmar. Eller jag har haft det nu snart, så borde göra mig klar så jag inte kommer försent. Lite pinsamt då kanske.Har faktiskt startat ett nytt liv nu. Har kommit i tid och allt nu. Känns skönt. Så har jag precis blivit klar med min krönika till svenska också. Så nu ligger jag ganska i kapp. Förutom att jag ska skicka in special idrotten också.. men kommer nog inte få betyg på det eftersom den är en månad försen. Kan inte rå för att datorn inte riktigt har fungerat.. :/ fan!

Har Läst om en ridgren som jag har hört lite om förut och sådär. Den har blivit mer populär och känd i sverige nu. Inte alls säkert stor ännu men jag ska testa det till våren / sommaren. Det ska jag lova mig själv. Ta en tripp till kanske stockholm tror jag det var.. sen vara där i en helg kanske. Nej nu hörrni måste jag skynda mig. Annars kommer jag försent, hade tänkt planera lite mat också =)..


föresten så kollar jag på Ellen show nu. Det var lite om new moon. Eller någon som hade vart på premieren.. Såg man någon rob tro ;) Yes I did.. Oohlalala. nejdå. Men han har ett mysigt hår :)


Tjatja alla wa!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards