jjossann

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Josefine Lindqvist - 4 januari 2010 20:48

Tjenare!

Har ny bytt adress till den hära. Vet inte om det är bättre än blogg.se men det verkar så än så länge faktiskt :). Om inte så är det kul med lite nytt ibland. Lite förändring i tillvaron. Har kvar den andra, vill inte ta bort den. Har så mycket skrivet på den ^^ <3  


Var uppe ganska så tidigt i morse, Var i stallet kl 10 ungefär, slängde på Rutan sitt täcke och slängde sedan ut henne. Har även vart på stan med Elina och Emp, vi tog oss en liten fika. Eller när det är jag som äter den så blir det en rätt så stor fika. Fiika, fika , fiiika.. Så skrek jag jämt när jag var lite. haha :D Sedan hörni.. blir det spännande, lr ne ;D men jag åkte ialf hem lite tidigare med bussen så bytte jag om till stallklärna och gick och mötte Angie och Becca. haha, dom är ju något för sig. Blir alltid glad av dom. :). Jessie kom även till stallet, skulle kolla på Rutan för första gången, har haft henne i kanske 4 månader xD haha. men bättre sent än aldrig och jag uppskatta det. Även hjälpen jag fick. Rutan gick super! Det är så kul. Fast man får kämpa en del, men det är det verkligen värt :) Har världens goaste häst <3 Nej nu skriver jag väldigt mycket igen. Kan inte sluta . haha!

Imorrn ska jag upp skapligt tidigt iigen, men nu blir det en kopp varm oboy och kolla på någon film med mamsen och kanske pappsen. :) skulle behöva göra klart ett antal försenade skolarbetet också. Men hallå? Det är fan lov ju ;D det får bli i morgon. Det lovar jag!


Ha det mysigt nu och njut av snön! För det gör jag x)) ibland.   


Ciao!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards