jjossann

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Josefine Lindqvist - 8 januari 2010 16:19

Tja!  

Efter en mycket kall morgon och mycket spring med hästen i ridhuset sitter jag här.. framför datorn. konstigt :S . Snart ska jag börja göra mig iordnind, ska till Jessie som har lite fest hos sig. Ska vara där om knappt två timmar. Hur tänker jag ibland. Jag är usel på att planera. Rätt sjukt. Men nu ligger det till såhär sörrni att jag har laddat ner ett nytt program( PhotoScape), som jessie tipsade mig om carlstrom.blogg.se. Det är mycket roligt och får jättefina och roliga bilder. Inte alla dagar. Klart på Rutan också.. Kanske lite tråkigt. Höhö nejdå ;) . 

Jag håller på att frysa ihjäl och så är jag hungrig. Har inte äte någon mat idag. Bara macker och sånt skit. Men det är gott om man har oboy som jag har ;D höhö. Nej nu skriver jag en massa ointressanta sak er. Nu ska jag ta tag i mig själv.. varför känner jag i gen det, jo eftersom jag säger det till mig själv jämt.. men händer det något... hmm.. noep. Sakta men säkert kallar jag det :)

Släppte Rutan i ridhuset idag. Hon har haft så otroligt mycket energi att det knappt går att rida. Både hon och jag spurtade i ridhuset. Hon lite snabbare än jag dock. Men kul var det :) <3


Ha det gott ny gott folk. Ciao!

Är det en söt häst jag har eller vad?! :P <3



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards