jjossann

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Josefine Lindqvist - 13 januari 2010 17:42


   

Fråga mig inte. :) Tja föresten. Andra skoldagen avklarad då. Inte så farlig faktiskt. Rätt trött bara. Så var jag i stallet i morse så det är rätt gött att inte behöva stressa iväg nu efter skolan. Longerade min lilla prutthäst som var ganska pigg men samtidigt rätt lat ^^. Funderar på att göra klart arbetet en gång för alla nu och göra klart lite andra grejer som är lite sen. Så jag kan börja med det som ska in nästa vecka i stället .. Smartaste jag har klämt ut på länge .. med ord ur käften alltså. Eller skriver ju här dock men ajja man fattar väl hoppas jag! . 


Sen vet jag inte, ska försöka kolla på Götakanal 2 så att jag kan gå med Marre och se GötaKanal 3.. rätt så logiskt :) Usch vad jag har tråkigt. Jag vill sova eller bara kolla på tv.. Men nu måste jag ta tag i alla grejjer som jag ligger efter i. Jag får skylla mig själv. Lyssnar på musik i allefall!!.


sov gott om ett antal timmar nu om man inte är jävligt trött och somnar nu och sover hela natten. Va gött det skulle vara. Skulle jag kanske årka gå upp i tid till skolan .. men det skulle inte spela någon roll.. Skulle komma försent ändå. Rätt jobbigt att gå så det tar ju ett tag innan jag drar mig iväg också. Men idag fick jag skjuss.. Okej det här skulle va som ett avslut med det blev det tydligten inte. Jag bara skriver... Bättre att jag skriver för om jag ska prata hör man inte ett skit. Ajjjaaa.

Sov gott som sagt.. om ett antal timmar, lr inte :)



Ciiao!  frän jag är ibland asså xD

 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards