jjossann

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Josefine Lindqvist - 11 januari 2010 15:30

Älskar vädret.. Hade verkligen inte dåligt samvete att låta Rutan gå ut iallafall! . Även om det är kallt så sken solen rätt varmt. Hästarna står och solar sig, ser så mysigt ut :)

 

Haha måste bara säga att min häst är väldigt söt och trög. Som de flesta i min omgivning ;D .hmhmhmhmmmm.. Jag gick upp på bajshögen som är precis bredvid hennes hage. Tömmer skiten.. Så ropar jag på henne lite, hon bara kollar åt alla håll tills hon märker att jag var däruppe. Så söt var hon :) Skratta lite faktiskt. Folket som kanskeee såg mig måste trott jag var sinnessjuk or something wa. Sånt skiter jag i. Så skiner solen på henne så hon bara lyser upp :D

 

Kollade på Avatar i går. Var rätt bra, men rätt så seg till en början.. Svårt att koncentrera sig på den liksom. Men den blev riktigt bra mot mitten. Den hade en bra handling, och var jävligt välgjord. En film som behövs lite idag faktiskt. Fast känns rätt så skämmit när man märker hur människan egentligen är. så jävla girig och gör allt för att få det de vill ha. Tyckte filmen var härlig och rätt fräsig ;D . Värd att se !!

Men hade dock en störande krulltott bredvid mig som inte fattade ett dugg. Nejdå förlåt.   <3

 

Sitter vid skoldator nu, så har knappt några bilder. Rätt så tråkigt. Men nu ska jag försöka mig på idrottarbetet igen då. Är typ vid idrott i samhället. inte långt alltså :S.

Måste bara säga en sak, att jag är så glad för allt går så bra för dom som förtjänar det för en gångs skull. Jag skiter i att det blir jobbigt med skolan och alla arbeten som ska in som itne är inne. Det får väl ta sin tid då. Jag är glad eftersom, som sagt, rättvisan sätts i spel.. ;).

 

En stor kram till er alla :D  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards