jjossann

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Hatar vissa nätter! ..

Av Josefine Lindqvist - 25 januari 2010 11:52

Tja!  

Vaknade i natt av att jag drömde konstigt och att jag hade riktigt ont i magen. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men till slut gick det över och jag kunde somna. Kanske sov 4 timmar i natt. Så jag hoppade över lektionerna före lunch för att sova ikapp lite. Typiskt!. Men nu börjar jag halv 1 .. förvånar mig inte om jag inte hinner. Om jag sitter här gör jag det inte i allafall, det vet jag. Om jag tar cykeln hinner jag allt. Värre om jag skulle gå :) . va fan ska jag ha för kläder tro då? . Det löser sig..


Skrittade ut med Ruten igår, var jätte härligt. Eva Lena med hennes ungvallack var med. Rutans hag kompis. Så det gick jättebra! . Fast rutan är väldigt fjantig vid uteridning, är ju sjukt. Hon kan gå jättebra, och är jätte trafiksäker. Så råkar det kanske gå en människa med hund på vägen. Hon tvär vägrar att gå. Herre gud, hon ser spöken ingen annan gör ^^


Josefine har ett förhållande med Martin Finnås ... <3


BTW   


Va äre jag ser, kan de va en krulltott med toffs i hövve?   


Enkans Triumf, det ni, är en dam för sig ;D     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards