jjossann

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

"Gotta leave my troubles behind.."

Av Josefine Lindqvist - 15 augusti 2011 22:41

Börjar bli rätt mörkt ute, rätt gött på nö vis.. Lite mysigt :)
Kom precis in efter en promenad med Jennifer, synd att det sitter padder på vägarna överallt bara, Dolly tycker dom är rolia iallafall, blä!
Förövrigt har jag tidigare idag målat i stallet, tagit in rutan i hopp om att hon skulle lägga en bajshög, skulle nämligen skicka in "Kolla masken". Rätt kul, skicka hästbajsar på posten. haha! x) Förhoppningsvis blev det bajsbollar från Rutans hög, annars blire litte knepigt ^^. Nån gång ska jag fan rulla dom i pärlsocker och bjuda på chokla bollar, haha min dröm! Och nu känner jag mig övertrött, skulle kunna skratta åt allt just nu.. På tal om inget så sitter jag på internatet om en vecka, kanske sover t.o.m, lite rolig tanke, lite skrämmande oxå dock :D:(:):/. .?
En sak är säker, det ska bli skönt att lämna lite bekymmer kvar här hemma.


Neeeäh nu blir sängen, läsa & lyssna på lite musik, sov gött :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards