jjossann

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Josefine Lindqvist - 21 augusti 2011 22:37

.. så regnar det, kul ^^. Ne men väl på skolan, hästen har sin plats nere i stallet, allt gick mycket bra med henne. Gick in i transporten utan problem. Har packat upp mer eller mindre allt i rummet mitt och i stallet till hästen.. Känns bra, men ångesten smyyger fram lite över första skoldan, känner mig inte riktigt motiverad. Har även träffat mina söta vänner, äte kvällsfika, Dolly har träffat en massa hundar så hon ligger platt på golvet och snusar gött, <3. Har kollat till rut lite och verkar gå fint för henne. Blir att ställa klockan tidigt för att släppa ut odjuret mitt, om jag hittar rätt hage vill säga.

Sitter på sängen, har precis duschat,lyssnar på musik och hör Dolly  småsnarka, funderar på å borsta tänderna  sen lägga mig och läsa. Känner mig rätt trött. Men ha de gott så hoppas vi att jag överlever första dagen.


Nattii :D   

Ovido - Quiz & Flashcards