jjossann

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Josefine Lindqvist - 30 augusti 2011 20:45

Har precis varit iväg och ätit kvällsfika, innan det arbetade jag Rutan från backen i ridhuset (ända stället man får va på), sen gick jag, Rutan och Patricia och plackade svamp. Nu står Rutan iallafall tryggt nere i stallet, jobbade riktigt bra!
     Nu väntar vi på att alla människor som bor i Pigstugan ska komma på möta kl 21.00 Jag och Patricia ska nämligen var ordningsmän ;) Ujujuj, otroligt roligt, jaja det kommer nog gå bra. Förövrigt har vi varit mer eller mindre hela dagen på Mariebergsskogen och haft lektioner. Hundarna var med såklart^^. Glömde min påse två gånger, lite pinsamt, får hoppas att den finns kvar nästa vecka eller kvar  i Lillerudsbussen.. hmm, jag blir ju inte direkt förvånad över mig själv. Missade även den riktiga bussen som skulle tillbaka till Lillerud, så fick åka lite senare. Nej nu skriver jag bara en massa, efter mötet ska hunden ut iallafall, ska kanske gå till datasalen och jobba med ett arbete som snart ska in.. hmm ja som sagt, det löser sig :) .


Ha de gött! :D

Ovido - Quiz & Flashcards