jjossann

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

"Breaking the habit.."

Av Josefine Lindqvist - 13 augusti 2011 23:05

Bokstavligt talat, ska lägga mig och sova innan tolv, kors i taket på en Lördag!
Tog en behövlig cykeltur med Dolly till (& från) Mimmi, tog därifrån en promenad, sen satt vi utanför Mimmi en stund och prata lite, även det behövligt ibland. Dolly sprang efter katt bara en gång i kväll, även det kors i taket. Duktig hund..(?) Nej inte acceptabelt men ibland har jag seg reaktionsförmåga.
     Kom precis hem, Dolly ligger och sover tungt på golvet, så söt. Blir nog att lägga mig nu snart, ska ändå upp till stallet någon sådär tidigt i möra.
Hundutställningen i Askersund var kul att va på, hann bara kolla på spets & urhund gruppen dock, pratade även med några Lapphund ägare och gosa med en lite lappisar. Längtade hem till min på en gång, usch ^^.  Träffade även bekanta med Samojeder (henne jag lånat selen av till Dolly btw :) ), mkt fina hundar!
Dags att börja tänka på vad jag ska ha med mig till Lillerud också, hästens saker, hundens saker och mina saker. Planering som inte är min starka sida, oups!
Ha de gott, Go natt!  :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards