jjossann

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

hard workwork!

Av Josefine Lindqvist - 11 augusti 2011 21:19

Är verkligen sådär, gött trött, längesen jag har varit igång och fixat i stallet som idag. Var där halv 12 ca så har jag tömt box, fyllt på grus (fyförfn så tungt) så det blev jämt i boxarna, kalkat, vattnat, sen torkat, sen fyllt på med torv, sen sist men inte minst fyllt på med halm, gaanska rikligt. Nu är halva stallet klart, väntar bara andra sidan med målning i möra, eller ev högtryckstvätt. Kom hem ca 5, vrålhungrig så köpte max på hemvägen, så fort mamma kom hem åkte vi ner till brukshundsklubben, "cirkelövning" inför utställning. Mycket lärorikt måste jag säga, något man nästan måste vara med på om man ska ställa ut, mycket man inte har en aning om annars. Dolly skötte sig fint för att vara första gången.. för oss båda. Blir ännu en nästa vecka och 3 september är Dolly nu anmäld till en utställning. Jag och Mammi ska nog till Askersund på lördag, bara kolla och se hur allt går till på en utställning. Ska bli kul!
      Förövrigt skulle jag iväg till Jennifers' house, but I didn't feel lika I was in a mood då jag ska upp tidigt i möra. Ska hinna rida Rut i möra också. Häromdagen gick vi upp på pallen, innan jag hoppade upp och efter. Lite frän känsla..

Ne nu blir det neegerbollar som jag gjort under tjat av min bror Fredrik som har något psykfel. Nu film, snart, om en stund, när the litte ones har bestämt sig att komma upp till civilisationen..

Just de,

Ha de gött, ciao!  

 
 
Ingen bild

Anna N

11 augusti 2011 22:46

Åh! Jag vill med på utställningen!!

Josefine Lindqvist

12 augusti 2011 23:10

Du får följa med ^^!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards