jjossann

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Mina sötisar är på väg, kan knappt vänta! :D

Av Josefine Lindqvist - 30 december 2011 15:02

TjeTjeTjenare!

Blev en långtur med hästisen idag, underbar start på dagen. Min häst är nog allt jag önskat mig, finns ingen finare. Ändå är det Rut som skapar mest problem i mitt liv just nu. (Eller inte hon egentligen, det runt omkring.)
Vi stallbrudar fick även fika av marion, hehe vi är nog lite bortskämda ändå! ;). Skulle ner på stan en snabbis nu innan mina fina flickor kommer på besök. Stressade hem från stallet mer eller mindre.. nej nu ska jag sluta va negativ, här ska de bara stå bra saker. aah, fast ne, blev i allafall ingen stan.. Är den öppen i möra tro? :S. Ska höra om flickera vill följa med mig en sväng, kan va lite mysigt:)


En sak jag bara funderar på, hur en person kan trycka ner en från att va glad och possitiv till att hamna på botten på ca... 10 minuter. Tills man känner att allt det possitiva försvinner... Allt för att man råka säga fel ord vid fel tillfälle. Att hela tiden få höra att jag ska göra mig av med hästen... Jag försöker, har för fan försökt sälja henne i snart ett år. Vafan mer ska jag göra.. Går inte att sälja en häst som knappt går att göra nått åt. Hästen är en öm punkt och det erkänner jag, just därför jag blir så förbannat ledsen på det här nu .. men i slutänden är det ändå jag som ska få dåligt samvete. Allt det handlar om, samvete! Vafan, jag vill inte ha någon annans samvete på mig, men ändå blir det så. Nej orkar inte. Kan inte skolan börja så jag kan fara och flyga härifrån. Dock kommer jag sakna Rut otroligt mycket. Fan(återigen)!


Nej Possitivt sa jag. Nu ska jag duscha, sen blir det att vänta på Maya, Mathilda, Johanna & Anna, dåå glömmer jag alla bekymmer!


   Ha de asgött! :D   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards