jjossann

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Josefine Lindqvist - 24 december 2011 12:36

Nu har nog alla skrivit någe om jul, så nu äre min tur. GodJul.. eller nått.. skitsamma!

Va ute och gick i mörs med mina två fula hundar, mötte upp Natalie, vi va ute minst i en timma, ganska duktigt sådär på julaftons möran och allt! Nu äre dags att dra sig mot stallet också. Tråkiga är att jag inte hinner pussa på Rutan, eller jag plöjer mig ut i hagen kanske iofs... är ju en massa i stallet å fixa.. men men, hon kommer få en massa knäckebrö i hela boxen, så tror hon är nöjd ändå ^^.

 Tomtarna springer redan runt kvarteret, har dom inge liv, redan? Tomten ska komma på kvällen efter kalleanka.. soom jag fortfarande kollar på, ja. Fint väder iallafall! :) Har faktiskt fått en julklapp redan, mamsen och papsen är så söta, en ny telefon... de andra försvann ju i norge.. lr försvann och försvann kan man ju diskutera.. haha;).


Lite julstämning...
Ja, Nattas fel.. heelt och hållet ^^

Ha're gött!


Ovido - Quiz & Flashcards