jjossann

Alla inlägg den 6 december 2011

...

Av Josefine Lindqvist - 6 december 2011 23:09

Behövde plugga, skulle plugga, måste plugga... slutade med att jag sov med böckerna över ansiktet, med en Dolly bredvid sig, lite lätt snarkande sådär. Jaja, prov i möra, kommer nett och jämt få godkänt, tråkigt men sant. Va på M- bergsskogen idag som vanligt, Dolly skötte sig bra, som vanligt. Har blivit två längre promenader med hunden också, ena gången med patricia, andra gången med Natta, Sofia med Pajke och Ozz(ss)y , blev även en liten promenad nyss då Patricia följde med, fick gå som pingviner, det är ju ashalt nu. haha! Har även borstat min lilla hund också, så fluffig så.
     En lite nackdel sådär med att bo här på skolan är att jag släcker lampan ute i korridoren, lampan som annars lyser rakt in i mitt rum så det är ljust som dagen, sen tio minuter senare, tassar någon upp och tänder lampan. Är man mörkrädd eller va farao det kan va så ha en lampa tänd på rummet. Man är ju faktiskt fler på detta jävla elevhem! GAAH HATAR DET! Har heller inte fått tillbaka min andra ring, hm en lite parentes sådär!
Nej nu ska jag sluta att klaga, gå ut och släcka lampan för andra gången, vore ju skönt att kunna sova liksom. Ne nu blir det som sagt natten för mig och DollyDoll.


Gonatt! :D     

Ovido - Quiz & Flashcards