jjossann

Alla inlägg den 28 december 2011

...

Av Josefine Lindqvist - 28 december 2011 19:20

Goo' kväll.

Hemkommen från örebro där jag va med Anna.
Jävla rea hysteri. Alla springer runt, kläder flyger runt,
ungar sitter ensam i kärror och skriker, så blir man nerpucklad av fölk.
Ne, äre inte jul hysteri så äre nått annat. Blir bara trött att tänka på't
Ska nog börja beställa från internet eller hålla mig i kga. Lugnast...
Men förövrigt vare kul, alltid kul med Anna :). Ses om några dagar igen, då kommer även Johanna,
Mathilda och Majja på besök.. Ska fira nyår tsm, ska blii askalas!!
Nu därimot sitter jag med en efterlängtad kaffeköpp och en chokla' kaka.. Hehe..
Fett är underskattat, asnyttigt ju. Lr har jag missuppfattat det hela?   

     Förövrigt blire att dra till jennifer denna afton igen, samma historia som igår..
Becca skulle tydligen bjuda på glass.. fika hörde jag. Det går ju inte att missa. Gratis är gött.
Nejdå men att umgås med sina goa vänner är gött dä. Så idag är en bra dag.
Hästen fick jag ledigt ifrån tack vare Majja som erbjöd sig..Tack&Bock!


Sitter och nördar live spelningar, tröttnar man aldrig på..
kloockrent!



Haaa det gött :D


Ovido - Quiz & Flashcards