jjossann

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Josefine Lindqvist - 10 december 2011 15:04

..och sen ta på sig stallkläderna och ge sig iväg till stallet.  Hästen vare ja. Ibland örk man inte. Har suttit hela dagen och skrivit på  hundarbetet, sen måste jag skriva klart beteende studien som ska in på måndag. Kul. Klippt mig har jag gjort nu också, äntligen, kort och fluffigt.. kände mig helt plötsligt lättare ^^.

     Ne nu får brormin ta å komma hem, måste åka till stallet, så har han fel bil. KÖRV, fast så vare inte så, de va faktiskt PIZZA. ajja, får bli en sen dag i stallet idag, tänkte brodda på hästen också, får se vad ryggen säger om det. Men jag kan ju inte direkt ge mig ut med henne nu när hon inte har broddar, meen det gör jag nog ändå. Det går alltid att jobba henne från backen.  Hon går ihop med dom andra nu, så hoppas att benet ser bra ut nu när jag kommer upp, men borde inte va några problem.  Hon har antagligen sprallat lite idag, lite stimulans iallafall. Rutantutan. Dolly är gla över snön nu också, springer runt som en studsboll.
Ikväll blir det troligtvis att åka till Lollo på lite myskväll. Längesen nu!


Haa de gött fö faan! :) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards