jjossann

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Josefine Lindqvist - 16 augusti 2010 20:11

Hallå. Hoppas att allt är bra. Jag känner mig märkligt lättad av någon anledning. Allt känns bara så kul i sig, det är inget problem liksom, allt löser sig. Ridningen går otroligt bra nu, var uppe väldigt sent igår eftersom vi hade varit på Kolmården jag, mamma, pappa och lillebror. Red klockan 21.30, hon blev lite grinig när jag ställde henne i gången och gjorde iordning henne, hon hade hoppats på att få kvällsmat antagligen. Men hon skötte sig så bra, blev ett lagomt pass. På Kolmården var det mysigt och rätt kul att se alla djuren, jag älskar ju djur så klart man inte tackar nej till att åka dit. Safarin var ju inte så mycket att hänga i julgran men det var kul att vara där med familjen, speciellt att göra något med Daniel, lillebror. Laddar upp lite bilder därifrån, ser inte så stekig ut men vad gör det? ;)


Idag då, jobbade från 09.00-13.00 som vanligt, jobbar ju ikapp nu för den tiden jag var sjuk, riktigt bra att jag fick göra så. Var hemma, åkte iväg och handla lite ingridienser med lillebror för att vi skulle baka. Blev sockerkaka med choklad överdrag med någon blandning av glasyr och blockchoklad. Provade lite nytt, alltid kul. ^^ Med Rutan gick jag en sväng och gjorde lite lydnad i stallet, hihi hon måste ju lära sig att stå stilla på gången utan att sitta fast liksom. Fast det kan hon allt. Haha så när jag går med henne, Becca och Jonna var med, även Wislana.. Deen vita ponnyn. Så stannade vi lite, Rutan tog ett stoort hopp över diket för att komma åt gräset.. Allt för mat, en smart brud den där RutanTutan. Tur att jag hade det långa grimskaftet till repgrimman. Nej nu ska jag sluta skriva, jag skriver inte ofta men när jag väl skriver så skriver jag mycket. Skulle nog kunna skriva vääldigt mycket mer, älskart när man väl sitter ner. Ploppar bara upp en massa saker i huvet som jag kan skriva. Men nu ska jag ge mig, ska upp och jobba i morgon, har nu en kopp te med honung och mjölk i brevid mig.. Snaaart ska jag rosta en macka. MUMS (gör som Becca)! :D


hihi, hare gött nu!


CiaoCiao 



Bilder här då:
                                 
eeh, aah de kunde ha varit bra, men är ju dock mobilbilder. Och som sagt så blir inte alla bilder som man tänkt sig,, *host* ;)

Ovido - Quiz & Flashcards