jjossann

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Josefine Lindqvist - 5 augusti 2010 12:21

Det blir ingen tävling nästa söndag trots allt. Var iväg till vårdcentralen idag och jag har öroninflammation. Så ska ta det lugnt och äta pencilin i fem dagar. Har inte hunnit träna och kommer inte hinna det heller. Synd är det men det går att leva med. Ska ju flytta sen så det ska ju hända en massa annat stohej i Rutans liv ändå. En mage har hon fått vill jag lova. Haha, jaja vi kommer igång med ridningen ordentligt till hösten, den här sommaren har varit lite halvdan med ridningen. Men hon behöver vara häst ibland också! På fredag nästa vecka blir det träning åtminstone, känns väldigt behövligt...


Nej nu ska jag iväg och göra sysslorna i stallet, för att sedan åka med resten av familjen till stugan, käka pizza och kolla på någon film.. Funderar på att ta med lillebror till bryggan och testa pappas kastspö som aldrig har använts. Herre Gud! Mamma tror jag kommer kasta kroken i ögat på Bror min eller liknande, men icke.. Jag kan! Några bottennapp är troligt... men inga ögon ska ploppas ut^^.


Lev gött!


Herrå :)

Ovido - Quiz & Flashcards