jjossann

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Josefine Lindqvist - 9 augusti 2010 21:56

Tjenare, skriver ett inlägg till här. Men ridningen gick så otroligt bra och det var så kul att rida igen. Hon satt fast en del, visst, men jag tog igenom det och vips så gick hon så bra och det var så kul! :D Min underbara häst, kom fram till mig i hagen och skötte sig så snällt i stallet, inga överdrivna ryck eller liknande. Underbar dag i stallet. Becca kom och kollade när jag red en stund också, kul att träffana! :D


Nej nu ska jag duscha, är helt svett. Härligt, härligt ;)


Lev gött. Ciao!  

Av Josefine Lindqvist - 9 augusti 2010 13:22

Kom precis hem ifrån jobbet. Det gick allt bra, mådde dåligt i morse men gick över när jag väl kom dit. Ganska trevligt där faktiskt. Försöker fixa så att jag kan jobba nästa vecka också, eftersom jag har varit hemma så jag får alla pengar som jag ska. Tummenupp va ;). Just nu regnar det och det känns inte så motiverande att dra till stallet, så det får vänta ett litet tag, satsar mer mot kvällen. Funderar faktiskt på ridhuset idag :) På tal om annat, jag är så fruktansvärt hoppsugen, så någon dag här när jag är lite mer frisk ska jag sänka hindren på hoppbanan och skutta litte..Tufft, haha! :D


Nu ska jag käka nått, äär ganska så väldigt vrålhungrig. Seen blir det nog att mysa någon film innan stallet. Kan ju undra om jag kommer att bli ännu segare.. :S x)


Ses,


 
Rutans ruoompa är mjüük :D

Ovido - Quiz & Flashcards