jjossann

Alla inlägg under november 2010

Av Josefine Lindqvist - 3 november 2010 12:10

Idag har min häst blivit vaccinerad, för både hästinfluensa och stelkramp. Var uppe tidigt i stallet och gick med henne till ridhuset och släppte henne och arbetade med henne från backen. Hoppade även upp och red med repgrimman i alla gångarter och det var riktigt kul Lyssnar riktigt bra gör hon på sitsen. Igåår red jag i ridhuset, mamma kom och tog lite kort. Jag hoppade också lite grann och fan va kul det var. Hon lyssnade så bra.. Hoppade och hoppade kanske man inte kan säga men jag hade ett hinder på 60 cm som jag låg och rullade på liksom. Så duttiii så. Kameran dog dock innan dess^^. Sen jag kom hem har hon arbetat riktigt bra. Handlar nog om att hon är lugn och det gör ganska mycket. Trött på detta väder nu bara.

     På tal om annat så var jag på stan med Matilda och Jennifer igår, det var jätte trevligt. Länge sedan jag träffade båda två. Köpte en bok, mycket kul :). Gick hem till Emelie i måndags med Sally också, även det länge sen. Mina söta vänner! Idag hade jag och Persika tänkt ta en powerwalk, men funderar på att höra om hon kan ta det i möra istället, är inte taggad på att gå ut mer idag, förutom när jag ska ta in rutan då^^..
 


Sista bilderna ni kommer få se på mig och Rutan tillsammans en tid    framöver.. :)

ignorera sitsen...

Lev gött.

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards