jjossann

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Josefine Lindqvist - 12 november 2010 18:05

Hemma igen i kära Karlskoga. Sitter här framför min kära dator med hunden i knät och halsduken är på . Härligt! Köpte hundben och godis till Sally här om dagen och hon blev väldigt ... glad antar jag. Fick även höra att våran lilla hund hade ätit upp två lussebullar som låg i vardagsrummet och som mamma hade tänkt fikat på lite senare. Men dom var borta. Hon har inte skete på några dagar.. Konstigt? (Sally alltså). Hon är fan lika stor som två lussebullar. Eller kanske fem.
     Den här veckan har jag lyckats skämma ut mig en del, kan ju inte rå för att jag är trögfattad och är i min egna värld ibland. Men ändå! Tur att jag inte är blond i alla fall. Skulle jag väl bli idiotförklarad :/.

Min vän är saknad så det verker i hjärtat, samtidigt som det har varit skönt att sovit ikapp lite tid jag inte har kunnat förut. Har nämligen lite sömnsvårigheter nuförtiden, men har faktiskt blivit bättre sen jag hyrde ut Rut. Kan det bero på stress?

     Nästa vecka ska jag på praktik. Ska till en bondgård närmare Säffle och ska vara i ladugården, de har mjökkor.. Som jag har  fattat det i alla fall.  Ska faktiskt bli kul, är lite förväntansfull. KossaMuMuuMuuu. Nej nu vart Sally otålig, hoppade ner och sprang iväg någonstans. Nu ska jag försöka göra något med mitt liv. Typ käka ett äpple låter väl bra? Sen blir det fredagsmyys. Hoppas min lillebror har hunnit somna. Så jäävla jobbig! x)


Ha en underbar fredagskväll så ska jag försöka med det samma!.
Ciiiao.

Ovido - Quiz & Flashcards