jjossann

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

En dröm..

Av Josefine Lindqvist - 9 november 2010 22:13

  Min drömhäst det där.
Om man ändå hade pengar, usch det ända som jag hela tiden tänker på är att min bästa vän inte finns hos mig. Visst jag hade henne bara i ett år, lite mer, men dock ett jävla intensivt år. Nu när vi kom hem lyssnade hon så otroligt bra. Nästan ett tecken på att här vill jag vara. Allt det här känns som ett svek mot en som jag verkligen älskar. Vad är rätt, vad är fel? Jo allt står skrivet: pengar, pengar och pengar is the shit. Tyvärr


 

 
 
Ingen bild

Emelieee =)

10 november 2010 08:29

Finns inga rätt och fel, det blev som det blev. Du tog ett jättestort beslut och jag tycker du är Stark! Jag tror på dig Jossan :D En vacker dag är det ni två igen!

Josefine Lindqvist

10 november 2010 12:34

Hoppas verkligen det blir så! Får ses i helgen när jag kommer hem Emp. Om du inte jobbar då :)

 
Ingen bild

angelica

10 november 2010 17:37

jag förstår vad du menar..
det är 7kt tråkigt utan häst här.. :o

Josefine Lindqvist

10 november 2010 19:14

Måste hålla med, samtidigt som det är gött att slippa jourerna ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards