jjossann

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

"Light A way.."

Av Josefine Lindqvist - 26 oktober 2011 08:41

Vad händer egentligen en möra som denna? Alla går väl i skolan, är på jobbet eller nått annat... kul. Jag börjar vid 10 med bygg, rätt kul faktiskt. Synd att jag har ont i min helvetes rygg bara. Sågar av den snart! Glömde dock arbetsklärna hemma men det får funka ändå.
     Dolly har vare ute på möra pissningen, fått mat, så har jag varit och äte frukost. Borde egentligen plugga lite nu när jag har lite tid.. Skördefesten ikväll missar jag också, ska hem till min häst nämligen. Hon går först kan jag säga, snuttis :). Har beställt en ny repgrimma med grimskaft. Tog det i svart så behöver man inte oroa sig allt för mkt över smutsen.
     Nej, nu ska jag börja skriva lite på beteendestudien, börja skriva om djurets naturliga beteenden och så vidare.
     Måste skaffa en "sko" till Dolly då strumpan inte höll sig kvar under promenixen, hon har nämligen fastnat med klon i en järntrappa och slitit av hela klokapseln, alltså är hela pulpan ytlig.. idag blödde hon en del igen oxå. Inte gött förna hundiis, finns ju en risk för infektion nu när det är såpass öppet också. På tal om annat liks ;)


Ne som sagt ska jag slluta tjata och skriva arbete istället. Ha de gött!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards