jjossann

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Josefine Lindqvist - 8 oktober 2011 12:16

eller? ^^
Tjenare
skriver på min otrooligt intressanta blogg... not..
Pluggar etologi.. som äääär? Jo vetenskapen om djurs beteende och varför de gör som de gör. Lyssnar även på musik, just nu Thin Lizzy med Do anything you want to. Gött.
Gick upp tidigt i mörs, som alla andra dagar, lappishundisen ville ju komma ut å kissabajsa :). Efter det intog jag soffan med täcket, läste, sen fick jag ett ryck och kolla på Heffaklumpen, otroligt bra! ;) Stallet blire att åka till runt tre, ska rida ut med de andra i stallet en långrunda. Min häst <3. Får se om hunden kan hänga på runt också. Ska packa också, som jag borde börjat gjort innan.. Ska till Trysil, Norge i möra till kära Norsken. Ska praktisera på en bondgård och hitta på en massa bus med Karoline, hoppas jag överlever :D.Det jag fruktar lite över är dock bussåkningen, min lilla rygg kommer inte tycka om det, men det får gå ^^.

Ha de gött!  

Goa tider på Lillerud :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards