jjossann

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Josefine Lindqvist - 5 oktober 2011 17:47

Då har hästen skor på alla fyra. Känns bra att kunna hantera och rida na utan att ho haltar fram lilla gumman. Man lär sig alltid nö nytt. Allt funkar suveränt i nya stallet, känns asbra! 

     Scrubs i följd av How I met your mother, bättre kväll kan det ju inte bli x).  
En sak är btw lite knepigt med oss nordbor (på tal om annat).. eller med mig i allafall är att i somras ville jag ha vinter.. men nu när det börjar bli kallt då längtar jag till våren. Man kan aldrig vara nöjd. Liite märkligt.. klagar dock inte på hösten, eller äre det jag gör? :S
Och på söndag drar jag till Trysil på praktik, ska bo hos kära norsken, ska bli jävla kul att träffa henne igen, det ni! ;) Ajja ha de gött :D


















Världens finaste häst <3

Ovido - Quiz & Flashcards