jjossann

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Josefine Lindqvist - 31 oktober 2011 10:47

..inte ofta
En härlig dag ändå. Jag är possitiv men samtidigt lite smått irreterad.. Inte så bra det kanske men kombinationen blir bättre än att om jag bara skulle va irreterad som jag brukar va. Så har fått ett ryck, städade badrummet igår, mitt rum och nu köket. Nu ser det nästan beboligt ut här hemma. Min häst skötte sig mycket bra igår, älskade vän <3  Ska försöka få en inhängnad på något vis så jag kan träna med henne lös, känns som att vi inte utvecklas om vi inte får testa våra gränser heller. Genom att jag litar på Rutan komme hon även kunna lite på mig ordentligt. Så en vecka med Praktik i stallet blir det. Får vi se vad Marion hittar på att jag ska göra. Ska ta ut Rutan och träna iallafall, samt Ala, så ska jag ju ta promenixer med hundarna också. Lite häst och djurvård där :) Ska som sagt försöka hitta på nått angående inhängnad också!

Ååh allt känns så bra, det beror nog på att allt går så bra med Rut, fast de handlar ju även om vilken inställning jag har. Skulle jag vara på dåligt humör skulle det nog inte gått lika bra kan jag lova. Då går inte jag och rutan allt för bra ihop, något bra jag lärt mig. Usch vad vi har missuppfattat varandra, bra att det går åt rätt håll.


Nu blire svenska fikat, kaffe och en bulle sen stallet :)


Ha det super gött!  

Ovido - Quiz & Flashcards