jjossann

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Jävla väder!

Av Josefine Lindqvist - 25 juli 2010 12:56

Vad gör man, jo man sitter inne och väntar på bättre tider.

Vill åka iväg och se Eclipse innan det är försent, men får väl skita i det också antar jag. Ingen som vill åka med mig? Fast är väl ingen som läser min blogg så blir lite svårt... Kollade på en film igår, Constantine, riktigt bra film. Blir nog att se den igen inom snar framtid! ;)


Jag ville även rida ut idag, men det var innan jag klev upp ur min sköna mysiga säng, gick upp från källaren och såg genom fönstret vilket jävla helvetes väder det är. Det är inte äns varmt.. liksom 12 grader, hallå?.. Hösten väntas komma i slutet av Augusti. Men det är inte alla som fattar, typ han som styr vädret. Vi säger att det finns en sån.. Vem ska jag annars klaga på om inte vädermannen? :O


I morgon blir det att börja jobba, kan knappt vänta. Fast roligare att umgås med gamla än att inte umgås med några alls!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och äta maraboou. Tur att man kan tröstäta.. och trösta sig med att kolla på Ian Somerhalder..MmHmmhm  
Blev genast mycket piggare och gladare..

...fast ne :/

 
 
Ingen bild

becca

25 juli 2010 13:53

Haha när du skcika ditt mess om vi skulel rida ut bah Har du kollat ut?;ee xD

 
Ingen bild

Anna N

25 juli 2010 13:57

Jag vill se den!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards