jjossann

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Josefine Lindqvist - 2 juli 2010 23:29

Tjudelu.. Den här dagen har bestått av att jag vaknade, låg och småsov till kanske halv ett då jag skulle behöva göra mig iordning eftersom jag hade planerat att vara i stallet 1.. Slutade med att jag var där 13.40 skulle vara i ridhuset med min kära vän Rutan runt 2 för att rida fram och träna för Sussane 14.15 Det gick bra men fy faaan va jobbigt.. Hatar värmen! Förlåt men det är sant, drack nog en liter vatten efteråt, dushcade av Rutan med trädgårdsslangen, sprutade på flugmedel, tog på flyern på grimman och så blev det sprutt för henne ute i hagen.. Rullade sig på båda sidor väldigt nogrant. Min lill söta häst, knasig om inte annat. Efter ridlägret nästa vecka måste vi åka och kolla Rutans tänder, Sussanne som tipsade om det, det kan en orsak varför hon är stum i vänster sida, att det är en tand som gör ont eller liknande, så kan de ju inte va!..


Annars idag har jag kollat på vampire, hållt mig inne även det fina vädret, men hallå jag höll på att tuppa av tidigare på dan!.. Sov lite, skulle egentligen ner till näset. Men vad gjorde jag? Kollade på ett Vampire avsnitt till för att sen gå upp och äta nått, för att sen åka med Martin till OK och köpa Pucko och chokla kaka! mmmh :D Så kan de va.


Typ en 15 minuter kvar för avsnitten att ladda ner, har sett dom redan, fattar inte att jag inte har dom på datorn, eller martin kanske hade dom på sin iofs. skit samma! Va ska jag göra? .. funderar på att sätta mig inne i vardagsrummet med mina stekföräldrar och prata lite om resan till nybygget, hur vi ska planera ;D .. eller ne?!


jaja Hedda lev gött!

 

Ovido - Quiz & Flashcards