jjossann

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Tja, det är jag som är Jossan, allt jag gör är fel.

Av Josefine Lindqvist - 17 juli 2010 12:32

Gårdagen... ja gårdagen började ganska trevligt och bra. Tog hand om lillebror på morgonen, stan med Becca runt 1. Stallet runt 5, Lollo runt 9 där det var fest med bl a de bästa flickorna! Det började bra men slutade lite sisådär. Men that's life. Huvudsaken var att Beccolino kom hem ordentligt :)<3

 

Men en sak kan man börja fundera på, varför är allt man gör fel. Verkligen allt, det kan verka rätt i stunden eller så men sen så visar det sig bli katastrof lite senare.. Känns som allt är mitt fel. Men jag vet inte. Nu ska jag sluta deppa och göra nått.. Meen det regnar ute, som ioförsig är rätt härligt, men samtidigt lite deprimerande i sig liksom.   


En sak som jag verkligen tänkte på igår när jag var på vandring hem, det var Rutan, att hon står i sin box utan vetskap vad som händer eller vad man säger, och att jag bara ville dit och krama om henne. Men nej, så funkar det ju inte.


Min söta runda häst som heter Rutan, diskuterade det igår med någon,
ska kanske "döpa" om henne till Rundan^^

 
 
Ingen bild

angelica

17 juli 2010 14:06

tja, det är du som är jossan, allt du gör är fel.
, fast så vare inte så!

jossan gerej!

 
Ingen bild

Becca

18 juli 2010 11:36

Hej det är Becca som också gör allting fel. Ska vi bilda klubb?

 
Ingen bild

Jaag

18 juli 2010 16:29

Hej Becca som tycker själv att hon gör allt fel, jag Jossan tycker att vi ska bilda klubb!

Hehe snällt av dig Angie, vi säger så :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards