jjossann

Alla inlägg under maj 2010

Av Josefine Lindqvist - 3 maj 2010 13:14

Nu har jag bestämt mig. Allt kommer bli helt annorlunda, men det är såhär det får bli. Blir bäst i längden.
  
Har precis varit ute och gått med RallySally hunden, nu sitter jag här, lyssnar på musik, just nu från New moon's Soundtrack. Så fint. Ooh på tanke på något annat så vill jag ha ett par sunbrills som jag diggar mkt :)

Har insläppet i stallet sen, så blir inte stallet än, min lilla Rutan är utstött i hagen med stona, fast tror hon mår bra med dom. Hon gick ju själv ett tag innan så det var nog inte kul. Hon har sån rolig färg nu stumpan. Helt spräcklig. Ljus på vissa ställen och mörkbrun på andra. Men pälsen börjar bli riktigt fin nu, börjar även bli riktigt fint musklad som syns bättre nu när pälsen försvinner^^.  Får se hur det blir med henne nu då. Finns ingen bättre häst men ibland måste man offra bra saker i sitt liv.




Jag ligger på Rutans rumpa/rygg på bilden. Hon verkar även hon bli lugn av det,hon bryr sig inte alls om det iallafall. ^^ Det var någon gång i vintras btw.


Ha det gott! :)

Ovido - Quiz & Flashcards