jjossann

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Josefine Lindqvist - 18 maj 2010 15:13

Tjudelö, även idag är en händelserik dag.. eeeller nääh!

Men har vart ute med hunden i 40 minuter i allafall, hästen väntar i stallet, eller i hagen, samma sak. Där står hon inte snart, ska fundera på hur jag ska skriva min annons nu. Känns riktigt surt, men att skaffa henne var en ren chansning. Mitt tjuriga sto^^, men tur är att jag inte behöver sälja henne, bara på foder. Det är det ända jag kunde välja mellan om jag inte ville sälja henne. Så det är en bra lösning.... Så får vi hoppas att jag trivs på lillerud sen då. Men just nu har jag inte så mycket att välja mellan.

Min plan är att efter jag har gått lillerud, hästhållning eller jordbruk, ska jag vidarutbilda mig till hovslagare om min rygg klara det vill säga. Så ska jag skaffa eget någon gång och ha hästar på en liten gård. Lindqvist hovslageri ;). Låter väl bra?.. Fast jag vill gärna kunna resa, lite svårt om man har ansvar för en massa hästar. Kan åka till Australien och jobba på en ranch, något jag alltid har viljat göra. Mmmh, det finns mycket man vill här i livet, något jag aldrig kommer att uppnå. T ex nu med min häst, misslyckades totalt, har haft henne knappt ett år och ska redan lämna henne ifrån mig. Hatar pengar, jaja. Allt löser sig.


Ridnigen btw går riktigt bra, så förhoppningsvis är hon i form när folk ska provrida, OM någon överhuvud hör av sig^^


Ha det gott! Puss&kramSkumbanan  

Ovido - Quiz & Flashcards