jjossann

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Josefine Lindqvist - 11 maj 2010 21:59

Hejsan hoppsan! Jag övelevde min dödsdag. Känns inte bra för facebook nu va ;). Idag i alla fall så vaknade jag flera gånger i natt eftersom min kissblåsa var överfull. Somnade om och vaknade halv 8, tvingade mig upp till toaletten, kunde knappt gå eftersom det kändes som det skulle explooode, men det funka. Sen gick jag och la mig, vaknade runt 10, sov räv i en halvtimma, drog på ett avsnitt av Vampire Diaries. Den serien har allt, fastnade från början av böckerna som är suveränt bra, läser dom dock på engelska eftersom det inte fanns på svenska men det funkar det med^^. Avsnittet var riktigt spännande så stod mellan valet att gå upp och käka frukost eller kolla på ett till avsnitt, som jag då skulle behövt lagt till på boxen som tar lite tid. Så jag tog den enkla vägen. Efter frukost fastnade jag med boken istället, så min dag har bestått av mycket Vampire läsning. Stack på en promenad till stallet med Sally runt 2-3 för att ge hästarna hö och göra alla sysslor.Sally tycker det är Kuuuuul :D. Sedan en 1h senare satt jag hemma igen med boken framför mig. Just ja, Martin kom hem till mig vid lunch, får jag ju inte glömma!!. Stack till stallet vid 6-7 igen för att rida, gick väl sådär men har ändå världens bästa häst. Orkar inte skriva mer men just nu sitter jag här, klarade att lägga in avsnittet själv, inte svårt men ändå är det krongligare än jag är van vid eftersom man ska fixa en massa för att det ska bli en fil.. men tekniska Jossan fixar allt, ibland. Hmmm  


Nu ska jag äntligen bädda ner mig och kolla på episod 11, imorgon blir det tidigt för att åka  till karlstad, lillerud med mamma.  


CiaoCiao! 

Ovido - Quiz & Flashcards